Summer School | Colombia: A Glance into Peace and Conflict through Culture and Arts

El curso de verano Colombia: A Glance into Peace and Conflict through Culture and Arts consistió de cuatro semanas de inmersión en la historia, la cultura y las representaciones artísticas del largo conflicto colombiano. Asistieron estudiantes de distintas disciplinas provenientes de Europa, Africa y Asia. Visitaron museos, tuvieron clases con expertos y conocieron Bogotá entre el 11 de julio y el 5 de agosto de 2022.

Colombia: A Glance into Peace and Conflict through Culture and Arts Summer School was a four-week immersion course about the history, culture and artistic representations of Colombia’s long conflict. Students from different disciplines from Europe, Africa and Asia attended, visited museums, had classes with experts and got to know Bogotá between July 11 and August 5, 2022.

Para más información de este y otros cursos de inmersión de artes y humanidades diríjase a / For more information about this and other arts and humanities immersion courses email Mariana Garrido Hormaza: m.garrido266@uniandes.edu.co.